środa, 21 grudnia 2011

scrap i antyscrap ;)

Tytuł posta jest może trochę przewrotny ;) ale nazwa antyscrap nasunęła mi się sama, kiedy próbowałam znaleźć sposób na niebanalne wkomponowanie zdjęcia w antyramę. Się udało :) dzięki czemu mogę umieścić pod choinką kolejny drobiazg.
A dzisiejszą drzemkę Gosi spożytkowałam na zmagania z najnowszą mapką z Once Upon A... Sketch:



Wykorzystałam papiery ILS At Noon i Amber (któe tnę z ciężkim sercem, bo moje zapasy ciągle się kurczą...) oraz The Scrap Cake, poza tym alfabet ze scrap.com.pl i wycinanki zarówno maszynowe, jak i całkowicie własnoręcznie wycięte (ostrokrzew). Efekt? Chociaż chłodne kolory są dla mnie wyzwaniem, tym razem pracowało mi się fantastycznie :)









A wspomniany antyscrap? Cóż, to dużo mniej skomplikowana kompozycja, w dodatku w 2D... :)

8 komentarzy:

  1. Ach jakie piękne zdjęcie na 1 scrapie :) i sam scrap równie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG this is just GORGEOUS - love every bit of it
    Thank you for playing along at Once Upon A ....Sketch!
    xxxxx
    Merry Christmas
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. This is simply lovely!! Thank you so much for sharing with us at OUAS!

    OdpowiedzUsuń
  4. What a gorgeous family photo. I love how you have used both challenges. Great page and thanks for joining in at OUAS and BITW.

    OdpowiedzUsuń
  5. Scrap jest świetny! Antyscrap też mi się podoba:) Piękne w nich fotki, profesjonalne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stunning page, what a gorgeous photo and a love your soft colors. Thanks for playing along with us at OUAS =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow - what a beautiful photo to begin with. And a stunning page full of subtle colours and breathtaking details. Thanks for playing at OUAS.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite scrapy!!!Jestem w nich zakochana!Jestescie cudowną rodziną! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*