czwartek, 29 grudnia 2011

vintage... :)

Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny i wszystkie miłe słowa :) I od razu na wstępie życzę szampańskiej zabawy w zbliżającą się sylwestrową noc i wielu twórczych pomysłów w Nowym Roku!
A moje twórcze pomysły tym razem zbliżyły się do klimatów vinatage...
Jeszcze świątecznie - w formie taga - zinterpretowałam temat grudniowego konkursu Scrap Market, a że pracę wykonałam na materiałach ze scrap.com.pl, zgłaszam ją również na wyzwanie nr 15 na blogu tego sklepu.
Zdjęcia nocne i ciągle jeszcze na starym sprzęcie ;) A motyw śnieżynkowy to embossing na zimno i na gorąco, z jednoczesnym potraktowaniem powierzchni Cracle Accents.





Druga praca też jest wyzwaniowa - to mój warstwowiec na wyzwanie nr 20 na blogu scrapki.pl . Bardzo przyjemnie mi się robiło tę karteczkę - odpowiadają mi takie klimaty... Papiery to głównie Tim Holtz i UHK, czyli kwintesencja tego, co tygryski lubią najbardziej ;)



10 komentarzy:

  1. oooo taaa kartka jest taka delikatna i słodka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne prace - obydwie:)) Uwielbiam takie klimaty:) Życzę dobrego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio tylko zaglądałam na Twojego bloga i tyle mysli mi się nasunęło i tyle radości - tyle się u Ciebie dzieje, jestem pod wrażeniem. Piękne prace, jesteś rewelacyjna w tym stylu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace! Przy okazji przypomniałaś mi o scrapkowym wyzwaniu. Jak do jutra nie zapomnę, to też dołączę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace w moim ulubionym stylu ;)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok,spełnienia marzeń

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne obie prace, a w szczególności tag :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne prace!!!
    karteczka jest niesamowicie harmonijna!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*