piątek, 20 stycznia 2012

diabelski lift ;)

Dziękuję Wam bardzo za wszystkie miłe słowa dotyczące mojego eksplodującego pudełka - to drugie takie w mojej scrapowej karierze, więc bardzo się cieszę że się składa (i rozkłada) bez dodatkowych niespodzianek i że jakoś wygląda ;)

A dzisiaj o tym jak to uległam pokusie - bo "chodził za mną" scrap :) Zliftowałam więc LO Katharinki na najnowsze wyzwanie w Diabelskim Młynie, a jednocześnie wykonałam pracę według wytycznych najnowszego wyzwania #16 scrap.com.pl (z którego pochodzi papier bazowy i większość dodatków - zwłaszcza moje ukchane Graphic45 i Simple Stories) . I to nie wszystko - (prawie) idealnie wpasowałam się też w mapkę wyzwania # 191 na blogu Creative Scrappers.

Dużo tego? Dużo! A scrap wyszedł o taki:







14 komentarzy:

  1. świetny! napis idealny do okazji :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny scrap :) A Twoje zdjęcia z Juniorem w środku uwielbiam!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny scrap. Wszystko jest takie dopracowane i idealnie dopasowane :)
    Życzę powodzenia we wszystkich wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi sie ten scrap podoba jak i zdjecie!!!
    dziekuje za pokuszenie sie na wyzwnie w Diabelskim Mlynie!Wpadaj do nas czesciej :)
    pozdrawiam serdecznie
    Noami

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no...super! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie rzeczywiście super - a do takiego zdjęcia i oprawa musiała być super :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely layout, what a great photo to have.

    OdpowiedzUsuń
  8. jeeeny! :) Genialny! :) Super zdjęcie i ten papier w kropki! :) czaderski! :):**

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny scrap!!!
    Fantastyczne kolory i dodatki :))
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*