czwartek, 12 stycznia 2012

notes vintage

Kolejny wieczór z vintażowymi klimatami. papiery Bella, bella... długo leżały w pudełku, czekając na swoje pięć minut - i w końcu stwierdziłam, że może z nich powstać fajny notes. Do tego klimatu idealnie pasował też papier z Galerii Papieru i moje ukochane ćwiki Latarni Morskiej w kolorze starego srebra - ze scrap.com.pl .
Notesik zgłaszam na najnowsze wyzwanie sklepu Scrap Market - praca w stylu vintage/shabby. Zdecydowanie bardziej wyszło mi vintage ;) ale czekam na dostawę papierów od UHK, więc i na shabby znajdzie się wkrótce pomysł... :)











13 komentarzy:

  1. Ale cudo! Kusisz mnie notesami, oj kusisz...chyba będzie trzeba się zaszyć w pracowni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały notes taki z klimatem.....super.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie kumam tych wszystkich stylów, ale notes jak najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny notes i oczywiście jeden z ulubionych cytatów ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny, kapitalny, bajeczny notes!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*