czwartek, 19 stycznia 2012

pudełeczko z wkładką :)

Zrobiłam już prawie wszystko, co planowałam przed wycieczką do szpitala - przynajmniej jeśli chodzi o scrapki (no dobra, kilka scrapów czeka w kolejce - może się skuszę). Cała reszta w sumie też gotowa - wszystko wyprane, wyprasowane, poukładane. Spakowane ulubione kapcie, ciepłe kolorowe skarpety które mi zawsze poprawiają humor i duży kubek wraz z mixem najsmaczniejszych herbat. I nawet zrobiłam porządek w craftroomie ;)

A dzisiaj jeszcze kartka dla mojej siostry, która za dwa dni obchodzić będzie imieniny. Kartka przybrała formę pudełeczka exploding box, które jednak nieco zmieniłam na własne potrzeby, doklejając do niego kieszonki na miłe drobiazgi. W każdej kieszonce, pod odpowiednimi życzeniami, czeka na solenizantkę mała niespodzianka :)







17 komentarzy:

  1. Pomysłowe te kieszonki,podobają mi się,też robię sprzątanie przed szpitalem,powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. ale czad! Siostra będzie wniebowzięta :) Cudownie wszsytko oprawiłaś :)
    Podziwiam za organizację i za dobre "spięcie się" mimo Małego Człowieczka coraz większego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A to pisałam ja :)
    Zalogowałam się nie tam gdzie trzeba :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ale to fajnie wykombinowałaś :))
    powodzenia! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo optymistyczne pudelko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na prezent !!! Powodzenia ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesumowata praca. Taka pomysłowa i pełna uroku. Siostra będzie wniebowzięta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa praca :) pomysłowy schowek na prezencik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pomysłowo zrobione pudełeczko:)życzę powodzenia.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne to pudełeczko a pomysł z drobiazgami w kieszonkach świetny

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna praca

    i te kieszonki..zabójcze normalnie..

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa jestem co jest w pozostałych dwóch ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Hihi, uchylę rąbka tajemnicy - mała książeczka z pozytywnymi cytatami, słodki bryloczek, a w kieszonce z życzeniami szczęścia - kupon totolotka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana - jak zawsze można liczyć na Twoje niebanalne pomysły i świetne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*