piątek, 13 stycznia 2012

wielkanocnie?

No wiem, z tematyką wielkanocną to mały falstart ;) Ale kiedy zobaczyłam ten papier (K&Company - kocham niektóre ich kolekcje!), nie mogłam się powstrzymać. Papier jajeczkowy oraz listkowy dziurkacz pochodzą ze scrap.com.pl i są prezentem od bardzo miłej pary, której robię zaproszenia ślubne (dzięki siostra, dzięki szwagier!).
Papier bazowy to genialne Sklepy Cynamonowe od UHK, a kwiatuszki sklejałam wczoraj ręcznie (na podstawie kursu Finnabair na różę).
Karteczka powstała na najnowsze wyzwanie w The Shabby Tea Room i wprawdzie tematycznie nie do końca się to zgadza, ale kolory chyba pasują :)









Zmykam już - przede mną ostatni przed przerwą pracujący weekend :)

12 komentarzy:

  1. wow...No Majka! Zachwycasz mnie z każdym postem :) Co z tego że tak szybko? Przecież wiemy że później będziesz zajęta Maluszkiem :) Więc ciachaj te jajkowe papierki póki wena jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech gdzie tam falstart już przecież połowa stycznia....a papiery są piękne więc się nie dziwę że się skusiłaś...

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna karteczka:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Temat faktycznie, wcześnie rozpoczęty, ale za to jak! ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Gorgeous!!I love the flowers and the pretty bow!Thanks for playing along this week at The Shabby Tea Room :-)

      Usuń
  6. W końcu jakieś "zachcianki" musisz mieć :)Świetna kartka - no i te kwiaty są rewelacyjne, pięknie je zrobiłaś - tez się chyba skuszę i pokombinuje z kursikiem F.Wciąż nie mogę wyjść ze zdumienia jak Ty to robisz, ze wciąż coś "wrzucasz" na stronkę?Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna kartelucha! :)

    oczywiście,że możesz podpatrzeć pomysł :) u nas te zawieszki były niespodzianką i Młodzi zobaczyli je,gdy butelki stały już na stołach :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest ta kartka. Nie szkodzi, że trochę za wcześnie :) Dzięki za link do poradnika jak zrobić taką róże. Bardzo mi się przyda :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wprost mnie zatkało! Ten papier jest boski i całość super!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo widzę, że u Ciebie już świątecznie ! Piękna kartka !

    OdpowiedzUsuń
  11. no i kolejne cudo...połączenie kolorów moje ulubione

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*