niedziela, 19 lutego 2012

dla babci i próbuję sił w kolażu...

Zima za oknem topnieje i coraz mniej bieli wokół, a coraz więcej szarości... Ale u mnie w craftroomie - jak zwykle kolorowy bałagan :) Wczoraj zrobiłam karteczkę na 80 urodziny - dla mojej babci. I pewnie lepsze byłyby bardziej stonowane barwy, ale mnie jakoś wzięło na różowy i na Wenecję UHK :)Kwiaty wykonane są według kursu Agnieszki - nie mam odpowiednich wykrojników, ale narysowałam sobie podobny szablon i radzę sobie w ten sposób. Efekt jest, jak mi się wydaje, zadowalający :)
A sama karteczka jest liftem pracy Karoli Witczak - zgłaszam ją na 78 wyzwanie Case Study.







Wczoraj wieczorem otworzyłam też moje art journalowe pudełko ze ścinkami i skarbami... Z ogromną radością i twórczym zapałem rozpoczęłam swoje zmagania z kolażem, zainspirowana pocztówkowym wyzwaniem w Craft Artwork. Motywem wyzwania są koła, kółka i coś wyciętego z gazety/czasopisma (u mnie - zegar i kod paskowy). I jakoś tak mi się skojarzyło to kółko - z powtarzalnością, z domowymi obowiązkami :)
A pocztówkę zgłaszam jednocześnie na wyzwanie na blogu scrapki-wyzwaniowo (temat: czas i motyw tarczy zegarowej) :)




20 komentarzy:

  1. Fantastyczne prace!!! A kolaż... słów brak!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaskakujesz za każdym razem!!! Rewelacyjne prace!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna babciowa karteczka, śliczne ci róże wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe różyczki! :D I bardzo "babciowa" jest ta kartka, przekaż życzenia od wirtualnych koleżanek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wpis! :) Ładna kartka, te kwiatki wyszły Ci jak z wykrojnika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kartka szalenie się podoba! A kolaż/art żurnal to wg mnie najlepsza forma "by odreagować" :) cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie prace świetne. Ja też staram się radzić sobie bez wykrojników, póki co maszynka dla mnie nie osiągalna ... a w zasadzie późniejsze dodatki do niej ;-(
    A co do zegara i obowiązków, to skojarzyło mi się hasło: " W obowiązkach domowych przerażające jest to, że cokolwiek zrobisz, przygotujesz, wykonasz ... zostaje pochłonięte, zniszczone, zjedzone w ciągu 24h " ;D Cytat nie dokładny bo z pamięci ... ale sens zachował :D I tym optymistycznym akcentem kończę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach! W odpowiedzi na Twoje pytanie ;-) Tik - tak ... jutro się okaże na wizycie ;-) przypuszczam, że ok. 2 góra 3 tyg ;-) Bo u mnie będzie cięcie...

      Usuń
  8. that little row of flowers is just gorgeous :) Thanks for playing with us over on CASE Study this week :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana niesamowite prace!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. super obie prace , kolaż z zegarem genialny

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne!!! Kwiaty fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  12. obie prace są piękne :)
    a kwiatuszki wyszły ci naprawdę fanie i jak widać można sobie poradzić bez niektórych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No tak, chwilę mnie nie było, a Majka nie próżnuje ;) Piękne prace obie :)
    A Twoje kolaże to wręcz uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna kwiecista kartka!
    ale muszę się przyznać, że to Twoja pocztówka zwaliła mnie z nóg!!! :D:D:D jest po prostu REWELACYJNA!!!!

    dziękujemy za udział w wyzwaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. piekne prace..zwłaszcza pocztówka!!:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*