środa, 29 lutego 2012

kartka z przepisu

Twórcza energia ogarnęła mnie ja zwykle wieczorem i tym razem zachciało mi się kartki - takiej eleganckiej i z kwiatkami. Wyszło tak jak widać - z dużą ilością przeszyć i przestrzennie :) Jestem też oczarowana papierami Riddersholm Design (kolekcja Chantilly Dawn)- nie sądziłam wcześniej, że tak bardzo spodoba mi się kolor fioletowy, a tymczasem nie mogę się od niego uwolnić.
Kartkę zgłaszam na wyzwanie w Scrap Market (kartka z przepisu - papier, koronka i kwiaty), a ostatecznie wyląduje ona pewnie na aukcji dla Izy :)







9 komentarzy:

  1. piękna, przepiękna - przeszycia zwłaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna !!!
    CHyba mówimy o tej samej osobie ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna! Trochę jak drzwi wygląda :) takie klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna :) A te kolory - na żywo pewnie wygląda bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna, elegancka, wspaniały klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna!!! I bardzo elegancka
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*