niedziela, 26 lutego 2012

niedoskonałość...

W końcu udało mi się zrobić wpis do art journala przed upływen terminu wyzwania na portalu Scrapujacych Polek! :) Co więcej - żurnal szpitalny odłożyłam na półkę i stworzyłam nowe miejsce na moje twórcze pomysły, takie które przygarnie i art journalowe karty i inne formy (pocztówki czy ATCiaki). Jakiś czas temu upolowałam na wyprzedaży w TKMax fajne segregatory (w zawrotnej cenie 2 zł...) oprawione w płótno. Wprawdzie rozstaw dziurek jest niestandardowy, ale jakoś będę sobie radzić... :)
A jeśli chodzi o wpis, to miał być on interpretacją tematu "niedoskonałość". Skojarzyło mi się to z jedną z moich ulubionych piosenek - do posłuchania tutaj:







A przy okazji wrzucam jeszcze zdjęcie wielkanocnej kartki - jest to moja pierwsza kartka nawiasowa. W rolach głównych - papiery Mały Książę i Mała Księżniczka. Zgłaszam ją na najnowsze wyzwanie (kolorystyczne) na blogu scrap.com.pl i na kwiatowe wyzwanie na scrapki-wyzwaniowo (kwiatki wykonane samodzielnie - z pomocą dziurkacza i pearl makera) :)



10 komentarzy:

  1. Dziękujemy bardzo za udział w wyzwaniu :) Urocza kartka i fantastyczny wpis art-journalowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kartki nawiasowe są naprawdę świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpis jest rewelacyjny,a kartka bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny wpis a karteczka prześliczna :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpis do Art Journala wygląda niesamowicie.
    Kartka piękna no i ten nietypowy kształt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna na karteczka świąteczna :) Bardzo mi się podoba :)A wpis ArtJournalowy - niezwykły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny wpis!
    a kartka jest przeurocza! cudownie delikatne kwiatuszki :D
    dziękujemy za udział w wyzwaniu na scrapki-wyzwaniowo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne prace..szczególnie wpis journalowy:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*