piątek, 17 lutego 2012

pączki :)

Trzeba mieć jakiś przedziwny rodzaj ADHD, żeby o godzinie 21, po wykąpaniu i ululaniu dwójki dzieci, smażyć jeszcze pączki! A jednak - ja wczoraj prezentowałam właśnie taki obrazek: matka-Polka, w szlafroku przy kuchence, z łychą w ręku ;) A potem pyszne, gorące pączki...

Karnawał ma się ku końcowi, niedługo wielkopostny czas wyciszenia i refleksji (co jak zwykle mnie cieszy, bo będę mogła sobie może parę rzeczy w głowie poukładać), a stąd już tylko krok do Wielkanocy (a po drodze efraimowe Triduum, na które muszę znaleźć czas, ech). Stąd i u mnie również powoli wielkanocne klimaty. Tym razem w roli głównejwycinankowa pisanka i papiery UHK.



14 komentarzy:

  1. Kartka świetna :))
    A wiesz, co do pączków, też mam czasem takie fazy, szczególnie jeśli chodzi o pieczenie ciast :) No tyle, że póki co nie kładę dzieci spać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna,w nietypowych allelujowych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe, typowa Matka Polka :)
    Śliczna wycinanka, kartka jak najbardziej w klimacie budzącej się nieśmiało wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kartka!!!
    Wycinanki, zawijasy, kryształki... miód :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka jest przepiękna! Nie skojarzyłabym turkusu z Wielkanocą , a efekt jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, piękna! A te wycinankowe motywy przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna.Świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna kartka, super kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach - cudeńko! Piękne kolorki i świetnie użyte wycinanki!

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam te kolorki, mowisz ze juz wielkanoc sie zbliza, ech a mnie w glowie serduszka jeszcze hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna karteczka, kocham wszelkie odcienie niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mmmm.....śliczna :) Piękne kolorki
    Ja pomalutku też już tworzę wielkanocne, ale tym razem jadę seriami :) Łatwiej i szybciej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*