środa, 8 lutego 2012

there and back again

Jesteśmy :) Staś śpi w wózku, Gosia aktualnie w przedszkolu, a ja grzecznie - jak przystało na świeżo upieczoną mamę - popijam herbatkę na laktację :) i łapię chwilę oddechu.
Po dwóch tygodniach spędzonych w szpitalu ta domowa codzienność smakuje jeszcze lepiej, tym bardziej że za oknem podziwiam zimę w całej jej urodzie - ośnieżone pola, słońce, cisza, spokój...

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić bohatera całego tego zamieszania :)



Moja kruszynka przyszła na świat trochę za wcześnie, ale na szczęście po szpitalnych perturbacjach teraz już zdrowo rośnie i z dnia na dzień ma lepszy apetyt. O to chodzi :) A ja z kolei czuję ogromną dawkę pozytywnej energii i działam jakbym była nabuzowana adrenaliną przez całą dobę.

Pewnie będę się tutaj pojawiała teraz z mniejszą częstotliwością, ale to nie oznacza, że scraproom porośnie kurzem - o nie... Nie ma lepszego relaksu niż papier, klej, nożyczki i twórczy bałagan. Wczoraj udało mi się na pół godzinki zniknąć w moim scrapowym świecie - efekty tej pracy przedstawię trochę później, a wiążą się one z najnowszym wyzwaniem w Diabelskim Młynie. Z dumą i radością dzielę się również tym, że będę mogła się tam twóczo wyżywać jako członek DT przez najbliższe pół roku :) I wszystkich zapraszam do wspólnej zabawy, bo mogę powiedzieć jedno - będzie się działo!

Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie i dziękuję za fantastyczne komentarze i wszystkie ciepłe słowa - szczególnie Alexandrze, Margo i Beck :) DZIĘKI! :)

20 komentarzy:

  1. No i jest Maleństwo :)
    Jest absolutnie perfekcyjny!
    Odpoczywaj i ciesz się chwilą relaksu.
    Chociaż sądząc po wczorajszych zdjęciach, jeszcze chwila i Gosia będzie Ci dużo pomagać przy Stasiu :)
    Trzymajcie się zdrowo i wesoło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie Gratuluję :) Synek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję !
    Trzymajcie się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję synuś prześliczny cieszę się że jesteście już w domu także trzymajcie się cieplutko:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo już??? cudnie!!! gratulacje!!! Cudna Nowinka!!! :) Śliczny syneczek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne maleństwo, dużo zdrówka i pogody ducha

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że juz jesteś, a raczej jesteście :) Ogromne gratulacje!! Staś jest przesłodki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witajcie!!! Super, że już w domu! Śliczności. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  9. moje gratulacje!
    słodziak ze Stasia :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie bobasy! Gratuluję świeżo upieczonej mamusi i mam nadzieję, że Staś będzie grzecznym maluchem! Mama MUSI twórczo działać:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje gratulacje!!! Sliczny bobas :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję:)
    Mały przystojniak ;)
    Życzę dużo zdrówka i pociechy z dzieciaczków.
    Masz już parkę ;)
    Pozdrawiam gorąco z sąsiedztwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję maluszek jest śliczny! Życzę dużo zdrowia i gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję, Staś jest naprawdę śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To już? Przecież dopiero co pisałaś że jesteś w ciąży!
    Gratuluję :) Cudny synek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje ślicznego bobaska:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję cudnego synka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No Kochana, jak to wyszlo ze ta wiadomosc mi umknela? Gratuluje z calego serca, razem z nasza latorosla ktora wlasnie poleruje mi podloge kolanami. Niech zdrowo rosnie dorodny kawaler :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*