czwartek, 23 lutego 2012

w fioletach - Riddersholm Design

Jakiś czas temu dostałam - w ramach wygranego wyzwania - piękną paczuszkę od Riddersholm Design. Powoli wykorzystuję te piękne papiery - tym razem wzięło mnie na notesik. Taki dla mnie, do torebki, w rozmiarze mini. Zainspirowało mnie również wyzwanie na blogu Rapakivi - z fioletem, bielą i koronką lub tasiemką w roli głównej. I w ten sposób wczoraj, zamiast pójść spać o rozsądnej godzinie, spędziłam trochę za dużo czasu nad papierami... ;)







15 komentarzy:

  1. Piękny ten notesik lubię bardzo te kolory.Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam notesiki, a twój jest boski!
    Też tak mam, że planuję pójść wcześniej spać i w końcu spróbować się wyspać (przy małym dziecku to generalnie trudne), ale zasiedzę się przy papierach i tyle z moich zamierzeń. Ech...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest zachwycający,bardzo lubię takie klimaty

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny warto było posiedzieć bo cudo Ci wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne :)
    znam to , ja nie pamiętam kiedy ostatnio poszlam spać o rozsądnej godzinie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności.....oj czasami ja też potrafię się zasiedzieć nad pięknymi papierkami, a potem z przerażeniem stwierdzam, że nie zdążę się wyspać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny notesik! te kolorki wyglądają razem bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami człowiek musi....

    Piękny notesik :) A papierki faktycznie rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo ten notes, po prostu pierwsza klasa!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny notesik.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Notes jest prześliczny! Dziękujemy bardzo za udział w wyzwaniu :-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj jaki śliczny notesik, cudowny:)
    Zapraszam do mnie na Candy:)
    http://arts-ooak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*