wtorek, 14 lutego 2012

walentynkowo

W tym roku zrobiłam tylko jedną Walentynkę - w dodatku było to już kilka tygodni temu, w ramach projektowania dla Wycinanki. Wykorzystałam w tej karteczce - trochę nietypowo - filcową bazę do kolczyków, wycinankowe papiery oraz alfabet , z którym genialnie mi się pracuje (fajna czcionka, dużo samogłosek i łatwo odchodzi od arkusza :) ).
Czy wygląda to jak typowa walentynka? No chyba nie :) ale przesłanie powinno być jasne - nie tylko dla zakochanych...





10 komentarzy:

  1. Fajnie! Lubię sercowy motyw puzlowy! Tu podałaś to na inny sposób niż znałam - super!

    OdpowiedzUsuń
  2. A kto powiedział, jak ma wyglądać typowa walentynka :) ? Bardzo mi sie podoba kartka i pomysł, super że te puzle w takim zdecydowanym i nie czerwonym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna kartka!!!
    Motyw puzzli jest świetny :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbia, puzzle - kartka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowa Walentynka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna! kolorystycznie i puzzelki są przesłodkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł - bardzo fajna walentynka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*