wtorek, 28 lutego 2012

zadanie na najbliższe wieczory :)

Na blogu Oli przeczytałam o pięknej akcji, dotyczącej zbierania funduszy na leczenie Izy. Podobnie jak niedawno w przypadku Kuby, organizowana jest aukcja rękodzielniczych wytworów.
No. To czas działać. Ja stwierdziłam, że mogę poświęcić kilka wieczorów na stworzenie czegoś wyjątkowego specjalnie na potrzeby akcji - jakiś notes, komplet kartek wielkanocnych, może jakąś kurkę (bo szyję ostatnio takie wielkanocne drobiazgi). Ktoś ma ochotę się przyłączyć? :) Zachęcam gorąco i ponownie odsyłam na bloga Oli po więcej informacji :)

P.S. Przy okazji - scrap stworzony z myślą o kolorowym konkursie na portalu Scrapujących Polek. Nie wiem czy kolorowy tak w zasadzie - bo raczej mało krzykliwy. Ale mi taka interpretacja pasuje... ;)





5 komentarzy:

  1. piękny scrap, lubię takie krzywusy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Majko :)
    Każda pomoc się przyda :)

    A scrap super. Nie krzykliwy, ale pięknie kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny scrap! Okropnie podoba się mi ta girlanda trójkątów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się!:)
    chciałabym wziąć udział w akcji dla Izy,ale nie wiem czy zdążę..:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny scrap i właśnie, że jest w nim mnóstwo kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*