czwartek, 8 marca 2012

gę gę

Obiecałam kartki wielkanocne - więc oto i one. W trakcie pracy okazało się, że moje pudło z papierami można streścić w dwóch słowach: vintage i shabby :) Na wiosnę zabrakło miejsca - z wielkim trudem wyszperałam kawałek papieru w kwiatki. A poza tym nic, pustka! Co wskazuje na konieczność dokonania zakupów, zwłaszcza że muszę powoli myśleć nad zaproszeniami na chrzest Stasia - w zdecydowanie dziecięcym, nie wintażowym klimacie.
Tak czy inaczej - kartki powstają. Mało wiosenne na razie, ale się poprawię - i pewnie będę rozwijać kierunek nadany przez kartkę z gąską, chociaż dla mnie nie z symbolem Wielkiej Nocy ma ona tyle samo wspólnego, co czekoladowy zajączek... ;)



Zrobiłam też kartkę z jajeczkiem z Wycinanki...


..i na bazie papierów ze scrap.com.pl - na wyzwanie nr 17 na ich blogu :)


Poza tym powstały też dwie kartki z wizerunkiem Zmartwychwstałego - ale raczej w kolorach wielkopostnych ;)



I dwie typowo wintażowe, z jajeczkowym papierem który bardzo przypadł mi do gustu - wrzucam zdjęcia, bo karteczki powędrowały już do swoich właścicielek ;)




Brawo dla tych, którzy dotrwali do tego momentu... :)

Na deser wrzucam jeszcze:



Dobrego dnia! :)

7 komentarzy:

  1. Cudne! Te ostatnie dwie wyjątkowo piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są te karteczki :)Pozdrawiam cieplutko, Agata

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki, gąska przeurocza.

    OdpowiedzUsuń
  4. hurtowa produkcja:) Super karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świątecznie już się u Ciebie zrobiło!
    Piękne karteczki!:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kokardka na szyi gąski - urocza!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej....ależ się rozszalała :D Piękna gąska :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*