poniedziałek, 26 marca 2012

I'm going slightly mad...

Kiedy dwu-i-półlatka zaczyna pokazywać różki, a niedospana noc daje o sobie znać, kiedy od nadmiaru dziecięcych decybeli zaczyna szumieć w głowie, a w perspektywie jest jeszcze kilka takich godzin, wtedy nie pozostaje nic innego jak muzykoterapia. Dzisiaj - Queen.
Scrapoterapia też sprawdza się doskonale, więc wrzucam zrobiony wczoraj na szybko lift Liftonoszkowy:







Kolory zupełnie inne niż w pracy Czekoczyny, ale niestety nie mam niczego w podobnych kolorach. Za to mam coraz większą ochotę na scrapowe zakupy :)

Zrobiłam też karteczkę do mapki z bloga ScrapMap (autorstwa Noomiy). Nie będę oryginalna - kartki wielkanocne są teraz na czasie ;) Dodam tylko, że wykorzystałam tutaj stempelek cyfrowy autorstwa Joligg:



A na deser coś z zupełnie innej beczki. Odnowiłam ostatnio moją przyjaźń z szydełkiem, a dzięki babci mam całą ogromną siatę włóczki :) W przypływie wiosennej energii ozdobiłam opaskę do włosów - miała być dodatkiem do stroju na dzisiejszym przedszkolnym pokazie mody. Niestety moja latorośl zrobiła tak zwaną scenę i musiałyśmy dokonać wcześniejszej ewakuacji... ;) Ale opaska została, a kwiatki są dla mnie idealnym obiektem do dziergania ;)

9 komentarzy:

  1. kartka super ale Lo jest cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyno, jak Ty znajdujesz czas na te wszystkie prace przy dwójce dzieci? Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. karteczka jest baaardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super LO! Opaska cudowna!!Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja Cię rozumiem! Czasami mam ochotę zamordować Rubena;) ale tylko czasami;) Stasiek rządzi! Świetny rockowy skrap! I wiesz że w tej gitarze się zakochałam:D karteczka super a opaska to mnie na kolana powaliła!!!!!!!! Jest OBŁĘDNA! Jak wpadnę do Ciebie to zobaczę jak na żywo na niesfornej modelce wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne LO:) karteczka rewelacja a opaska cudo:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się napatrzeć na tego Stasia :)), ale szkrabik, no nie mogę !! Świetne zdjęcie, piękny scrap !

    OdpowiedzUsuń
  8. LOsik ze Staśkiem rewelacyjny, a Gośkowa opaska mnie rozwaliła :)
    Jesteś Zdolniacha i tyle! Aaaa...karteczka też cudna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*