środa, 21 marca 2012

Moje pierwsze wyzwanie w Diabelskim Młynie :)

Dzisiaj czas na zabawę w kolory - i jest to moje pierwsze wyzwanie w Diabelskim Młynie, więc tym bardzo gorąco zachęcam do przyłączenia się do zabawy. Jestem ciekawa, czy wybrane przeze mnie kolory będą dla Was inspirujące :) Załoga Diabelskiego Młyna powaliła mnie na kolana pięknymi pracami i jestem pewna, że może być ich jeszcze więcej!



Ja wykorzystałam wytyczne wyzwania i zrobiłam mały przepiśnik w kolorze czekolady i lodów jagodowych (tak mi się jakoś apetycznie skojarzyło...) :)



6 komentarzy:

  1. Śliczny zestaw kolorów, chyba się skuszę :)
    Twój przepiśnik faktycznie wygląda apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. MI także zdecydowanie te kolory kojarzą się z czekoladą i lodami jagodowymi ;) Bardzo słodki przepiśnik wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe kolorki :) jak czas pozwoli to się skuszę :)
    A przepiśnik wyszedł Ci wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny, idealnie wpasowany w kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny, jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  6. zestaw kolorystyczny bardzo mi się podoba a przepiśnik cudo:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*