poniedziałek, 19 marca 2012

scrap map po raz pierwszy :)

Po słonecznym weekendzie nadszedł słoneczny poniedziałek, który rozpoczynam scrapem zdecydowanie optymistycznym - a zainspirowanym
mapką z bloga ScrapMap :)







Papier pochodzi z ILS, a elementy tekturowe oczywiście z Wycinanki :)

A wczoraj naoglądałam się cudownych scrapów i albumów - to była prawdziwa scrapowa uczta! :) Odwiedziła mnie mieszkająca po sąsiedzku Agi - nagadałyśmy się tak, że aż bolało mnie gardło (serio!) :) I mam ogromną nadzieję, że to nie ostatnie takie spotkanie... :)

P.S. Na deser jeszcze poniedziałkowy motywator:

10 komentarzy:

  1. swietny scrap! uwielbiam ten papier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitalny scrap! Rewelacyjna interpretacja! :-)
    dziękujemy za udział w wyzwaniu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę poniedziałkowego słoneczka. U nas niestety po słonecznym weekendzie ani sladu.
    Piękny scrap, świetnie skomponowany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no kochana uwielbiam! Za kolor, zdjęcie i kompozycję! Mi też się straszliwie podobało nasze spotkanko:D Kiedy znowu mogę wpaść??:) Ja dzisiaj zrobiłam w końcu skrapiszona:) Też mnie natychnęło po spotkanku:*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. genialnie wyszło! Ale ty jesteś śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj fantastyczny, kolor cudowny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łoł jak wiosennie, super zgranie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudnie :) super pomysł na kalendarzyk!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*