środa, 7 marca 2012

sweet & shabby

Najnowsze wyzwanie w Diabelskim Młynie to coś co od razu przypadło mi do gustu. Po szczegóły odsyłam na bloga - a ja od siebie dodam tylko, że w tym wyzwaniu chcemy znaleźć się "W krainie shabby" i stworzyć ozdobę do dziecięcego pokoju. Na biorących udział w zabawie czeka również nagroda przygotowana przez sklep Craftmania.
Ja przygotowałam ramkę do pokoju Gosi - na bazie passe partout które zostało mi po zakupie ramki z Ikei, papierów Prima Marketing i dziecięcej wycinanki (ze sklepu wycinanka.net). Dorzuciłam kwiaty, tuszowania, koronkę i... wyszło tak słodko, jak może być tylko w pokoju kochającej kolor różowy dwulatki :)





6 komentarzy:

  1. Oj bardzo mi si podoba, kocham taki styl :) Te kolory !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudo bardzo ładnie całość się prezentuje:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ozdoba dla Małgosi! Widzę, że wycinanie również przypadło Ci do gustu!Cudnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*