wtorek, 13 marca 2012

uaaaha mam scrapy dwa!

Ha - się udało trochę pobawić w klejenie scrapów :)Udało mi się zliftować pracę na wyzwanie #8 u Liftonoszek - a tam już kolejna, arcyciekawa praca na warsztacie :) Tymczasem jednak mój wczorajszo-dzisiejszy scrap, z nowymi zdjęciami i inspirującym journalingiem (przynajmniej w moim odczuciu), którego treść wysłuchałam o tu .






A drugi scrap powstał na nieco nietypowej bazie - jest to papier wyszperany wśród wyprzedażowych drobiazgów w Lidlu. Wiosenny, prawda? Dlatego zgłaszam go na konkurs Craftfun.
A dla szukających inspiracji dodam jeszcze, że alfabet, gwiazdki i filcowe serduszko pochodzą z
Wycinanki :)






9 komentarzy:

  1. koooochanaaa! Boskie skrapiszcza! Oba pełne wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne scrapy :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne scrapy i jakie radosne zdjęcia. Parę dni choroby i jakie mam zaległości u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniała praca! dziękuję za udział w wyzwaniu Craftfun!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastycznie wyszło. podziwiam. DT CraftFun

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*