poniedziałek, 12 marca 2012

whiter shade of pale

Witajcie po weekendzie! Jak zaczynacie nowy tydzień? Ja od mycia butli po mleku ;) i oczywiście od filiżanki mocnej kawy. Wpadłam też na chwilę na bloga, żeby pokazać nową kartkę - tym razem monochromatyczną, w odcieniach bieli (chociaż może poprawniej byłoby napisać, że jest to złamana biel/kolor kremowy). Kartka została zainspirowana wyzwaniem na blogu CraftManii "Przez kolorowe okulary".







__________<<<>>>__________ :)

No i jest już trochę później (druga kawa ;) ) - a ja wrzucam jeszcze stronę z art-journala, będącą jednocześnie realizacją fantastycznego wyzwania na blogu scrapki.pl - zbuduj własną historię. Wpis powstawał jak zwykle na raty, a dzisiaj znalazłam chwilę, żeby zrealizować ostateczny zamysł, który pojawił się w głowie. I oto jest:







Kusi mnie jeszcze lift #8 u Liftonoszek - zrobię ten scrap niezależnie od tego, czy zmieszczę się w terminie :) Ale dzisiaj pewnie będzie już z tym trudno... Chociaż kto wie, może dzieciaki zrobią sobie popołudniową drzemkę? :)

11 komentarzy:

  1. śliczna delikatna bardzo mi się podoba:)ja także dzień od kawy a potem do onkologa-kontrola nic miłego:(

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna karteczka komunijna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna komunijna kartka, podobają mi się kartki tylko w odcieniach bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki :)
    PS: nic nie dostałam, nie mam żadnej wiadomości email od Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka piękna i bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała karteczka i wpis taki Twój - super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka i bardzo pomysłowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kartki są przepiękne, niesamowicie subtelne! za każdym razem biel zaskakuje mnie na nowo :)
    a kolaż w żurnalu - rewelacyjny! motyw serca jest genialny :D

    dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. tak, to serducho jest niesamowite:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę, że wyzwanie przypadło Ci do gustu :) świetna interpretacja.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*