wtorek, 6 marca 2012

z glanami i w koronce

Bo kobieta zmienną jest. Widać to również po szafie czy kolekcji butów :) a ja postanowiłam ubrać to stwierdzenie w scrapową formę. Z pomocą przyszła mi najnowsza mapka (autorstwa Nulki) w Art Piaskownicy












Z przyjemnością mi się wczoraj scrapowało, tworzenie tego LO to był prawdziwy twórczy relaks. Próbuję też lepić kartki wielkanocne i to zadanie z kolei mnie przerasta - zupełnie nie mogę wczuć się w klimat. A niestety na kartki mam spore zapotrzebowanie więc próbuję się zmobilizować... Efekty pokażę później, a tymczasem życzę Wam DOBREGO DNIA, zostawiając na deser inspirujące przesłanie:

7 komentarzy:

  1. O i fajne buty!!! i fajna oprawa! ;)
    Aw kartki wierzę Twoje tak bardzo, że osiem!!! Co zrobisz, zawsze wyjdzie cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna oprawa :) Zestawienie glanów z koronką rewelacja ;)
    Powodzenia w świątecznej produkcji. Znając Ciebie szybko się uporasz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie! a jakie genialne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam glany!!!!!!!!!! fantastyczny skrap!

    OdpowiedzUsuń
  5. great foto and the laout is so elegant and sweet, love it

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful!!!!
    I love photo!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*