wtorek, 17 kwietnia 2012

Gościnnie u UHK :)

To papiery, których jestem wielką fanką - tym bardziej cieszy mnie fakt, że będę mogła poświęcić im trochę więcej uwagi. Od kwietnia jestem bowiem gościnną projektantką w UHK Gallery - a dzisiaj zostałam również oficjalnie przedstawiona na blogu :)



Na kartkowe nowości (oraz wyzwanie w UHK Gallery i Diabelskim Młynie) chciałabym Was zaprosić jutro, a tymczasem jeszcze mała zajawka najnowszej kolekcji, Azurro, która dla mnie jest kwintesencją scrapowych marzeń :)

6 komentarzy:

  1. Gratulacje :)
    Nigdy bym nie pomyślała, że Zuzanka może mieć na imię Majka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Majko! Bardzo się cieszę bo akuratnie z UHK-owymi papierami robisz cuda! Ciekawa jestem czym nas zaskoczysz niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULUJĘ! Wspaniały wywiad na stronie UHK.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Gratuluję! Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj na pokładzie!
    :***********

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*