środa, 11 kwietnia 2012

Karola Witczak w Diabelskim Młynie :)

...i po świętach :) Dojadam jeszcze ostatnie okruszki wielkanocnej baby i cieszę się słonecznym przedpołudniem. To pierwsza taka chwila od dłuższego czasu - cisza, spokój, dzieci zajęte swoimi sprawami. A ja słucham muzyki i wyżywam się papierowo...

Dzisiaj chciałabym Was zaprosić - jak tradycyjnie w każdą środę - do Diabelskiego Młyna. Gościmy tam dzisiaj Karolę Witczak, która przygotowała dla nas ciekawe wyzwanie - należy stworzyć pracę w kształcie nawiasowym (dodatkowym warunkiem jest co najmniej 5 warstw). Na chętnych do zabawy czeka atrakcyjna nagroda - papiery The Scrap Cake, 2 pełne kolekcje!

To wyzwanie okazało się dla mnie bardzo inspirujące :) Zrobiłam nawiasowego scrapa, dokumentującego Dzień Świętego Patryka u Gosi w przedszkolu:



Zrobiłam też nawiasową karteczkę - do kompletu z brzuszkowym notatnikiem dla mojej przyjaciółki, spodziewającej się odwiedzin bociana na jesieni ;)





Stempelek "Mama znaczy miłość" oraz tekturowa ramka pochodzą z Wycinanki.

Korzystając z okazji zamieszczam jeszcze jedno ogłoszenie: jeśli macie ochotę na przydasiowe słodycze (candy!) i dawkę dobrej, craftowej zabawy, koniecznie zajrzyjcie na mojego bloga w najbliższy piątek. WARTO! :)

6 komentarzy:

  1. Brzuszkowy notatnik cudny - uwielbiam takie ;) I oczywiście czuje się zaproszona na piątek :]

    OdpowiedzUsuń
  2. tez bardzo mi sie podba brzuszkowy notatnik:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny ten nawiasowy scrap - z jednej strony "zeszyt do polskiego", z drugiej do matematyki, bo krateczka :)A przyszła mama na pewno ucieszy się z tak pięknego kompleciku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudeńka przygotowałaś :) Komplet brzuszkowy mnie zachwyca :) Natomiast scrap z Gosią jest świetny - jak tarcza ze starych naszywek szkolnych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne TWORY,pamietnik z karteluszka przepyszny.dzieki za mily komentarz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*