czwartek, 5 kwietnia 2012

niespodziewanka :)

Dzisiaj listonosz przyniósł mi bardzo miłą paczuszkę - przesyłkę od Wandy. Znalazłam w niej piękne wykrojnikowe wycinanki (już nie mogę się doczekać, kiedy ich użyję!) oraz śliczną kartkę z życzeniami wielkanocnymi. Dziękuję za całego serca! :)



A ja mam jeszcze jakieś 40 minut wolnego czasu i zamierzam usiąść do kroniki przedszkolaka. Chcę stworzyć albumik, w którym będą scrapy z przedszkolnymi zdjęciami Gosi i jej prace plastyczne. Fajnym patentem, który podpowiedziała mi Agi, jest wykorzystanie albumu, który można kupić w Ikei (obecnie na wyprzedaży - za 15zł). Można do niego bez problemu wkleić papiery 30x30cm :)




________________________________
edit, edit :)

Dotarła do mnie równie miła przesyłka od Kasi :) Dziękuję bardzo! :)

1 komentarz:

  1. Maju cieszę że jesteś zadowolona z przesyłki:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*