poniedziałek, 2 kwietnia 2012

scrapowy początek dnia

A psik! Kichamy wszyscy, cała rodzinka - no może oprócz psa. Oby to pierwsze w tym roku ogólnorodzinne przeziębienie minęło jak najszybciej...
A dzisiaj na dzień dobry chciałam Wam pokazać dwa scrapy.
Pierwszy, zainspirowany wyzwaniem w Laboratorium 7 Dots Studio - temat: Motyle i ćmy . Jestem zakochana w papierach z kolekcji "Wonderland" i ten scrap chyba tę miłość potwierdza, bo robił się sam - lekko i przyjemnie.







Drugi scrap, w totalnie innym klimacie, to efekt zmagań z wyzwaniem na blogu Crafthouse. Z tego sklepu pochodzi użyty w tym LO alfabet oraz elementy do wycięcia z kolekcjiLovely Grunge .







Miłego dnia! :)

14 komentarzy:

  1. Pierwszy obłędny!!! A drugi taki wiosenny i lekki :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne scrapy,podoba mi się zwłaszcza drugi:) a w mojej dzisiejszej pracy użyłam tego samego papieru,co Ty w pierwszym scrapie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o j-e-n-y!!!!!!!!
    Oba są piękne, każdy na swój oryginalny sposób!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba super! Ale pierwszego uwielbiam za glany:D No i dałaś radę temu papierkowi...ja to bym nie umiała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne prace,a te motyle buty są przecudne,też jestem zauroczona tymi papierami

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne!! pierwszy mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  7. coup de coeur pour la 1er page qui est très original ! bravo
    corinne de france

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i oryginalne, nie mogę się zdecydować, który bardziej mi się podoba....ale w drugim bardzo spodobał mi się pomysł tego samego zdjęcia, ale w 3 kolorach. Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. PIerwszy scrap urzeka mnie bardziej - może rzeczywiście przez "Wonderland" :) W drugim podoba mi się kompozycja zdjęć -świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prace, ale ta z butami to prawdziwa rewelacja !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tym "glanowym" scrapie :) Genialny!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcie i rewelacyjny pomysł ze skrzydłami!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*