wtorek, 24 kwietnia 2012

trochę bałaganiarsko

Ten scrap miał pierwotnie powstać do mapki ILSu, ale po małej wycieczce na blog Liftonoszek zmieniłam zdanie - musiałam zrobić ten lift! A że czasu jest niewiele, muszę te moje "twórcze chcenia" dobierać starannie... chociaż chciałabym robić 300 razy więcej rzeczy ;)
A wracając do LO - bazą jest papier UHK Sklepy Cynamonowe (uwielbiam!). Do tego trochę chlapania glimmer mistem i akrylówką, plus wyjedzone ze słoika od Agi gesso ;) W roli głównej - zdjęcie butków w Gośkowym pokoju i mój luźno pisany, bardzo osobisty journaling :)







P.S. Przy okazji przypominam o trwającym na PC wyzwaniu recyklingowym :)

Wyzwanie jest otwarte dla osób z całej Polski, a wśród wszystkich, którzy się z nim zmierzą, rozlosujemy zestaw papierów, tasiemek, stempli, kwiatków i innych przydasiowych różności :) P.S.II W Galerii Papieru - candy :)

7 komentarzy:

  1. Wyczarowałaś cudo. Dziecięce buciki zawsze mnie rozczulają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne LO :)ja także lubię ten papier. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ..z tym papierem do mapki ILS-u to tak jak ja hehehe;) Skrap cuudny! A to zdjęcie to MEGA!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawdę piękny scrap, świetnie, że pociełaś to zdjęcie, dodało to tej pracy swoistego uroku... Buciki są jak pojedyncze chwile, które złożone razem łączą się w życie :) Serdecznie dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa, zapraszam także częściej :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny scrap! w ogóle milutko tu u Ciebie! Zapraszam z rewizytą, może skusisz się na małe candy u mnie http://salwach-dzieci.blogspot.com/2012/04/oddam-notes-w-dobre-rece.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*