piątek, 18 maja 2012

a dzisiaj kubeczki!

Na blogu Pomorskie Craftuje patrysha rzuciła nie lada wyzwanie - próbujemy znaleźć nowe zastosowanie...kubeczków jednorazowych. Naprdawdę warto odwiedzić pomorskiego bloga żeby zobaczyć, jak różnorodne pomysły zrodziły się w naszych głowach :) Jestem też bardzo ciekawa, co jeszcze może powstać w ramach tego wyzwania... Przyłączycie się? :)
Moja praca jest trochę nietypowa - zrobiłam tablicę-przypominajkę. Korki od wina służą jako tablica korkowa, obok umieściłam notesik z karteczkami typu stick-on i wreszcie - styropianowy kubeczek, służący tutaj po prostu jako pojemnik na długopisy (i - jak znam życie - na wiele innych drobiazgów). Całość naklejona na zwykłą, kupioną w Praktikerze, deskę, pomalowaną w stylu shabby chick.
Nasze wyzwanie sponsoruje Wycinanka - za co raz jeszcze dziękujemy :)

8 komentarzy:

  1. Padłam :) Tablica jest świetna :) I bardzo, bardzo praktyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no! To jakiś kosmos!!!Jesteś genialna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Pomysł niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna tablica i świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczny pomysł! nie ma to jak kreatywne podejście do wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*