poniedziałek, 7 maja 2012

pomorskie mapkuje :)

Po leniwym weekendzie Pomorzanki ruszają do akcji! Tym razem mapkowo :) I jak zwykle zapraszamy do zabawy wszystkich chętnych - nie tylko tych z Pomorza! :) Wszystkie szczegóły, wraz z opisem nagrody :), znajdziecie na blogu Pomorskie Craftuje, a ja tymczasem wrzucam moje dzieło - wykonany na bazie craftmapki notesik na moje różne przemyślenia i zapiski.

Obrazek, który moim zdaniem wymiata - i który mnie pozytywnie inspiruje:

A dla spóźnialskich przypominam jeszcze, że nadal trwa letnie wyzwanie "Zainspiruj się"... :)

Zaraz ruszam po kubek gorącej kawy i powoli zaczynam szykować się do pracy. Wstaje nowy dzień - u nas rozpoczyna się naprawdę fantastycznym wschodem słońca. Można by wręcz powiedzieć, że Pan Bóg oscrapował ten krajobraz po mistrzowsku... ;)

Dobrego dnia Wam życzę!

3 komentarze:

  1. Przepiękny notesik :)
    A niebiański obrazek uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne! i gadżet super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zuzanko, wymiótł mnie ten obrazek z blogu pomorskiego prosto do Ciebie - jest obłędny!!! Też mam taki gadżet :))) Dokładnie ten sam mnie ładuje - BOSKI

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*