środa, 9 maja 2012

twórcza środa

Dzisiejsze wyzwanie w Diabelskim Młynie to lift fantastycznej karteczki Gosi S. - zapraszam Was na bloga po wszystkie szczegóły i garść inspiracji od naszego zespołu, a ja tymczasem wrzucam moją wersję :) Kartka powstała na bazie papierków UHK z kolekcji Wenecja i Winter Garden
Jeśli natomiast macie ochotę na tematy wiosenne i pełne słońca - zapraszam Was na bloga UHK, gdzie ruszyło wyzwanie pt : "Na zielonej trawce". Macie już jakieś pomysły? Dla mnie ten temat stał się inspiracją do oscrapowania kilku wiosennych zdjęć Małgoni:
Przy okazji chciałam się pochwalić wygranymi cuksami - obdarował mnie nimi sklep SodaLicious! Cieszę się bardzo - to moje pierwsze wygrane candy i to JAKIE :) Czasu ciągle za mało, ale mam już w głowie mały scrapowy projekt z "sodowymi" produktami w roli głównej :) Raz jeszcze - DZIĘKUJĘ za tę porcję słodkości!

8 komentarzy:

  1. Albumik fantastyczny!!!
    Zresztą kartka też jest super :)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. prace cudne :) Jak zwykle - lift genialny :)
    A wygranej zazdroszczę !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow wow, ależ Ty produktywna jesteś! A wygranej gratuluję, cudaczne cukiery!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka i uroczy ten albumik!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne prace:) gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow...ile cudowności :) Karteczka niezwykle delikatna a album Gosi - wspaniały :D

    OdpowiedzUsuń
  7. lowe trawiasty albumik! Zmacam na żywo:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*