wtorek, 5 czerwca 2012

na cztery ręce

To tytuł nowego wyzwania na blogu UHK - myślę, że jest to ciekawy temat, który można zinterpretować na wiele sposobów. Jeśli jesteście ciekawi, jak poradziła z nim sobie UHKowa ekipa, zapraszam Was na bloga. Ja przez długi czas nie mogłam tego ugryźć ;) I w końcu stwierdziłam, że dla mnie "na cztery ręce" - oprócz skojarzeń muzycznych - to po prostu razem. Dlatego też oscrapowałam zdjęcie moje i Gosi, bo taka z nas mała babska drużyna. Taki dream team ;)
Papier bazowy pochodzi z najnowszej kolekcji UHK, Le Journal (miodzio!), do tego dorzuciłam też jeden z tagów z Wycinanki :)

Le Journal kusiło tak bardzo, że machnęłam również karteczkę ślubną (z dodatkiem papierków Azzurro)

Ech, UHK uzależnia! ;)

P.S.

OGŁOSZENIA PARAFIALNE :)
1. Moje wymiankowe 15 drobiazgów doleciało już do Maryszy, tak więc mogę już pokazać fotkę :) Mam nadzieję, że ten zestaw nie sprawi problemu przy pracy i oczywiście jestem mega ciekawa, co z niego powstanie... :)
2. Wycinanka ogłosiła nabór do DT! Po szczegóły odsyłam Was na bloga , a wszystkim wahającym się i zastanawiającym podpowiem, że warto spróbować :)

3. Z innej beczki, bardziej parafialnej - polecam fajne miejsce w sieci, dla szukających refleksji. Czasem przeczytanie kilku takich myśli może troszkę odmienić patrzenie na pewne sprawy.
P.S. Ależ to mi się wszystko dzisiaj rozjeżdża na blogu - nie mam pojęcia dlaczego. Blogspot żyje własnym życiem ;)

6 komentarzy:

  1. Maju Le Journal rewelacja bardzo mi się podoba a kartka prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace! Zazdraszczam LO!

    OdpowiedzUsuń
  3. uhuhuhu ale pięknie poszalałaś :)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna drużyna i super skrapiszon:) a do wycinanki już napisałam, zobaczymy czy coś z tego wyjdzie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niom! Poszalałaś! A kartelucha bombastic!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*