piątek, 1 czerwca 2012

Na Dzień Dziecka!

Wszystkim tym, którzy dzisiaj choć po części czują się dzieckiem - składam najlepsze życzenia! Mimo że dzisiaj szaro, buro i ponuro, mam nadzieję że znajdziecie w sobie dużo pozytywnej energii... :) Dla tych, którzy dzień dziecka chcą uczcić w sposób craftowy mam dzisiaj szczególne zaproszenie. Na pomorskim blogu craftujemy dla dzieciaków z Marzycielskiej Poczty - zajrzyjcie koniecznie na bloga po więcej szczegółów.
A aby to wyzwanie było dodatkowo osłodzone również dla dużych dzieci, Craftoholic Shop ufundował dla nas bajeczną nagrodę :)
Ja przygotowałam w ramach wezwanie maskotkę i kartkę dla małego kawalera - niestety nocne zdjęcie nie oddaje w pełni urody Tildowego ślimaczka... ;)
Mam nadzieję, że buzie dzieciaków z Marzycielskiej Poczty również Was zainspirują do tego, aby stworzyć coś fajnego i stać się dla kogoś przyczyną słonecznego uśmiechu... P.S. Aaaaaa ja mam dla Was jeszcze jedną scrapową wiadomość - kto lubi wintażowe klimaty, ten powinien natychmiast lecieć na bloga UHK po CUDNĄ nową kolekcję, której małą zajawkę wrzucam poniżej. Miodzio, prawda? :)

1 komentarz:

Dziękuję! :*