piątek, 15 czerwca 2012

pomorska mapka by zuzanka :)

W tym tygodniu to ja mam przyjemność stworzenia wyzwania na Pomorskie Craftuje - tym razem jest to Craft Mapka. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu i pobudzi wyobraźnię, czego efektem będą nieziemskie prace :)



Ja postanowiłam wykorzystać mapkę przy tworzeniu kartki ślubnej. Wykonałam ją na papierach UHK (m.in. Winter Garden - z tą kolekcją bardzo dobrze mi się pracuje), a w części centralnej umieściłam znany wszystkim "Hymn o miłości".





Poza tym śpieszę donieść, że

1. w Wycinance pojawiły się bardzo ciekawe nowości związane z tematyką urodzin :)

2. zbliża się V Ogólnopolski Zlot Scrapowy! Wiem na pewno, że z 3miasta wybiera się na niego konstancja8 oraz Pejtoon - czy ktoś jeszcze się ujawni? (nie tylko z Pomorza, ale tak ogólnie).

1 komentarz:

  1. Mapka świetna, szkoda że czasu brak by się z nią zmierzyć :)
    Twoja karteczka wspaniała :)

    A na zlocie na 90% będę ja :) Niestety 10% niepewności zostawiam na niesprzyjające mi ostatnio koleje losu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*