wtorek, 12 czerwca 2012

w oczekiwaniu na małego człowieka

Kolejny notatnik ciążowy - dla znajomej, która lubi kolor niebieski. Czy kolorystyka okaże się trafna w tym przypadku? No cóż, mały lokator jeszcze nie ujawnił, czy jest chłopcem, czy dziewczynką - musimy poczekać. Ale to czekanie umili mamie notes, w którym jest miejsce zarówno na zapiski, jak i płyty CD (np. z USG).
Wykorzystałam tutaj m.in. papiery UHK Azzurro i Babie Lato, a tekturki na okładce pochodzą z Wycinanki :) Lekko wintażowy klimat notatnik zyskał dzięki genialnym papierom Simple Stories (kolejne w mojej kolekcji, które ścinam do ostatniego skrawka :) ).






A ja sama powoli zaczynam się ogarniać :) Załatwiam ostatnie rzeczy w pracy, próbuję okiełznać domowy budżet (ha! niech żyje Lidl! ;) ), układać zdrowy jadłospis dla rodzinki i segregować craftowe pomysły na pilne i bardziej pilne. Wśród tych drugich jest wciąż niedokończone lustro do przedpokoju - mam nadzieję, że niedługo uda mi się je tutaj zaprezentować :)

P.S.
Ogłoszenia, ogłoszenia!
Pomorskie Craftuje ogłosiło CANDY na Facebooku - po szczegóły zapraszam Was tutaj :)

7 komentarzy:

  1. Notatnik prezentuje się wspaniale, i sądzę, że pasuje i do Lokatora, i do Lokatorki :) A najważniejsze, że pasuje przyszłej Mamie

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny super kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Albumik piękny , chyba mnie zainspirowałaś. Mam właśnie do wywołania ciążowe zdjęcia ( i nie tylko ;P ) z Jeremiaszem w brzuchu ... osobiste ... więc taki album "dla siebie" byłby super. Tylko nie wiem czy umiem ... Praca piękna. Pamiątka wartościowa. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczny,a wykrój maminego brzuszka CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny notatnik!Kolorystyka powala na nogi - uwielbiam takowa. Balon REWELACYJNY!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*