środa, 4 lipca 2012

na osiemnastkę - z przesłaniem :) i relacja pozlotowa

Trochę mało się tutaj ostatnio odzywałam - wiem... ale to wszystko przez fantastyczny V Ogólnopolski Zlot Scrapbookingu! Bardzo się cieszę, że mogłam wziąć w nim udział :) Przez dłuższy czas przygotowywałam też prace - na konkursy i na prezenty. Kilka fotek poniżej, ale najpierw świeżutkie, nowiutkie, pachnące wiosną wyzwanie kolorystyczne Diabelskiego Młyna! Mięta, róż i szarości - u mnie to połączenie kolorów idealnie dopasowało się do papierów UHK, z których powstała ta kartka:


beermatowy ozdobnik oczywiście z Wycinanki :)



Przyłączycie się do nas? Koniecznie zajrzyjcie na bloga - są tam piękne prace naszego zespołu, naprawdę warto :)

***

A wracając do zlotu - było gorąco, pozytywnie i wesoło :) Bardzo miło spędziłam czas z konstancją8, cudnie było też uściskać zespół Wycinankowców, Michelle, Pajtoon, Anai, Enczę, Karmeleiro i wiele innych osób.
Przy okazji zlotu powstało kilka prac, których fotki wrzucam tak luzem...do pooglądania dla wytrwałych :)

Buziaki duże i dobrego dnia!

Pozytywnik dla Wycinanki:



I egzemplarz mój własny, osobisty - na letnie pozytywne zapiski:







I jeszcze dwa LO :)










6 komentarzy:

  1. Wszystko jest cudowne, ale kartka naaaaaajlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maju kartka jest urocza:) a pozostałe prace rewelacyjne:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny letni pozytywnik! Może pod koniec wakacji pokażemy, jak wygląda zapisany? Tzn Ty swój a mój? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozytywnik - świetny pomysł na zapisywanie letnich myśli :) Poza tym jest piękny...a tak poza tym to bardzo żałuję, że nie odnalazłam Cię na zlocie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ales natworzyla, jedna praca lepsza od drugiej, pozytywnik bardzo mi sie podoba, kiedys tez zapisywalam multum mysli !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. tyle tego, że aż nie wiem, od czego zacząć :)

    karteczka urokliwa, klimatyczna ;))
    pozytywniki fantastyczne!!!
    a LO'sy już w ogóle podbiły moje serce, świetne :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*