środa, 25 lipca 2012

stemplowo i nie tylko :)



Rzadko tu ostatnio zaglądam, wiem - wszystko przez to, że w końcu zaczęło się u nas lato! Niestety początek ładnej pogody zbiegł się z kolejną turą przeziębień u dzieciaków, więc czasu na internetowe szaleństwa jest niewiele.
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka kartek - w pierwszej kolejności tą, którą zrobiłam na najnowsze wyzwanie Diabelskiego Młyna :) Tematem są STEMPLE. Wyzwanie jest sponsorowane przez sklep DecoKreacje, więc tym bardziej zachęcam do odwiedzenia bloga :)

A oto moje stemplowe szaleństwo, które powstało na bazie Sklepów Cynamonowych UHK :)

Wycinankową serwetkę otrzymałam od Wandy, za co raz jeszcze bardzo dziękuję :)

A przy okazji wrzucam też kilka innych fotek, bo scrapowy warsztat wieczorami działa bez zarzutu...









6 komentarzy:

  1. Wyzwaniowa jest boska - uwielbiam te kolory :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są! Ta z konikiem na biegunach zachwyciła mnie najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a jakie ładniousie - najbardziej mi sie ta 1 podoba - mam ten stempelek z koronką - a Ty go cudnie wykorzystałaś - u mnie leży w pudełku ,chyba się skurszę na Twój sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maju przepiękne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki :)
    Jest co podziwiać.
    Dużo zdrówka dla dzieciaczków.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*