środa, 29 sierpnia 2012

warsztaty w Deco Hobby

Wczorajszy wieczór w DecoHobby upłynął mi bardzo miło (i jak szybko!) - w fantastycznym towarzystwie, pośród papierów, kwiatków, wykrojników, dziurkaczy i wszelkiego rodzaju scrapowych cudów. prowadziłam wczoraj moje pierwsze warsztaty scrapbookingowe - i to od razu w temacie, który rzucił nas na głęboką wodę: mini album (o tematyce dziecięcej).


Dla regeneracji sił był oczywiście napój bogów...



A w całym tym papierowym rozgardiaszu towarzyszyły nam również cudeńka z Wycinanki oraz UHKowe papiery z moich ulubionych kolekcji: Wenecja i Sklepy Cynamonowe. Dziękujemy również Joli za udostępnienie swoich pięknych stempelków cyfrowych!


Panie dzielnie cięły i kleiły...





... a powstające albumy były bardzo różnorodne - cudownie było obserwować ten twóczy proces :)





Dziękuję za tak fantastycznie spędzony czas :)

A już niedługo czeka nas wspólne kartkowanie... :)



12 komentarzy:


  1. Jak mi się miło własnie dzień zaczął - ledwie wstałam, kawka, a jakże (też kocham) i pierwsze co - warsztaty na uhakach :D:D:D
    Niesamowite :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym mogła, to bym tu kliknęła: "Lubię to!" :)

      Usuń
  2. Oj cudownie :)
    I też bym wcisnęła "lubię to" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maju, również bardzo miło spędziłam czas:)i jestem dumna z nabycia nowej umiejętności - chociaż to może zbyt wiele powiedziane:))
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo, buuu a czemu nic nie wiedziałam o takim spotkaniu? Przybyłabym sobie też.

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa, bo to spotkanie z serii Uscrapowani? :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, nie - to były warsztaty takie zorganizowane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wczoraj byłam nieprzytomna, teraz doczytałam ;) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. co nie zmienia faktu że jak macie ochotkę pracownię udostępniam na spotkanka scrapkowe i nie tylko!!zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. cudnie tu u Ciebie... uwielbiam babskie spotkania przy rękodziele... muszę do ciebie częściej zaglądać!!! ja mam takie babskie spotkanko jutro u mnie węc i ciebie zapraszam do mnie aniaartstor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jak tylko znajdę chwilke chetnie wpadne ..jak na razie rok szkolny się rozkręca ...przy trójce dzieci ..logistyka to mało pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*