poniedziałek, 24 września 2012

pokaż mi swoje kieszenie

Urlop minął jak z bicza strzelił. Za szybko... jak zawsze :) Ale wracam na dobre - do pracy papierniczej, do planów i marzeń, do codzienności.

Żeby nie było nudno, na dobry początek po przerwie mam dla Was album - recyklingowo-śmieciuchowo-freestylowy. A że już jakiś czas temu wymyśliłam kolejne pomorskie wyzwanie, nie mogło obyć się bez drobiazgów, które przywiozłam z tej podróży w kieszeniach. Najnowsze wyzwanie na Pomorskie Craftuje brzmi bowiem: Pokaż mi swoje kieszenie.

U mnie panuje w nich wieczny bałagan, tym razem powiększony o kolekcję biletów paryskiej komunikacji miejskiej. Do tego w recyklingowym klimacie - gazeta, specjalnie w tym celu zakupiona na Placu Bastylii w malowniczej dzielnicy Marais, gdzie mieliśmy nocleg. Moje ukochane papiery "Simple Stories" dopełniają całości, podobnie jak wycinanki z kolekcji - a jakże - Paris, Paris... :)













7 komentarzy:

  1. Super album, bardzo mi się spodobało użycie gazety jako tła i coś mi się wydaje, że miałaś fantastyczny urlop :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny album dzieki użyciu gazety stworzyłaś super paryski klimat:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Album pierwsza klasa :)Wspmienia .. piękne - tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze! Po pierwsze paryska zazdrocha! Po drugie album super!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*