środa, 3 października 2012

na deszczową pogodę najlepsza herbata z malinami ;)

Tak tak, najnowsze wyzwanie w UHK Gallery to DESZCZ. Lubicie? Ja nie bardzo - chyba że siedzę w domu i obserwuję pluchę zza szyby, ubrana w ciepłe kapcie :)
Od czasu kiedy w moim scraproomie pojawiła się kolekjca "Herbata z malinami", tnę i kleję dość monotematycznie - więc zapraszam po garść herbaciano-malinowych inspiracji :)






Tekturki oczywiście z Wycinanki :) na której fejsbukowym profilu dzisiaj stelowe CANDY - zapraszam! :)

7 komentarzy:

  1. świetne są wszystkie! muszę się zaopatrzyc w te papierki, bo wyglądają cudnie.. przynajmniej u Ciebie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Maju przepiękne karteczki zrobiłaś:)papierki zakupiłam na razie schowane:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wszystkie karteczki, też ostatnio zaczęłam ciąć "Herbatkę z malinami", na razie zrobiłam notesik, którym pewnie niedługo pochwalę się na blogu. A deszcz lubię tylko w nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki przepiękne!!! A papier MAM :D i żal ciąć ... ale w tym tygodniu już się nie upiecze ;)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*