piątek, 12 października 2012

silent night czyli tniemy i kleimy (nie tylko) na świątecznie

Karteczek świątecznych zrobiłam do tej pory kilka - trochę mało :) ale jestem pewna, że sporo pracy jeszcze przede mną. Klimat UHKowej kolekcji Silent Night świetnie mi pasuje do tej tematyki, więc jak już zaczęłam ciąć i kleić, to nie było końca... Zobaczcie zresztą ;)







Dodatki tekturowe oczywiście z Wycinanki, a stempelek z cytatem biblijnym - własnego pomysłu, zamówiony w Lemonade :)

Twórczego dnia Wam życzę! :)

7 komentarzy:

  1. Piękne te karteczki :) - a ile pracy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne karteczki, cudne stempelki, a ten biblijny to rewelacja po prostu - też taki chcę mieć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki a choineczka to jak pierniczek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie taki klimat świątecznych kartek lubię ;) Chociaż mi takie całkiem nie wychodzą...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zuziu kartki świąteczne stworzyłaś piękne. Jest czym oko nacieszyć!
    Rudzikowa najnajnaj. Tutaj zaś notes jest cudny!
    Ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*