środa, 21 listopada 2012

Album dla malucha i... nabór do DT :)

Zostałam poproszona o przygotowanie albumu dla małego Franka - koniecznie z rodziną bobrów na okładce :) Bardzo przyjemnie mi się ten album lepiło - pierwszy raz pracowałam też na papierach Galerii Rae i jestem bardzo zadowolona :)
Zanim przejdę do dłuuugiej serii zdjęć, chciałam jeszcze zaprosić wszystkie osoby zaniteresowane na bloga Pomorskie-Craftuje, gdzie szukamy twórczych dusz do współtworzenia tego miejsca.

A teraz - dla wytrwałych... ;)












Album zgłaszam na wyzwanie w Dea Art :)

11 komentarzy:

  1. Album jest prześliczny i wiem, że robienie albumu bez zdjęć wcale nie należy do najłatwiejszych - choć takim się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przeuroczy ten album :) ja muszę się wziąć i zrobić dla mojej siostry ale jakoś tak nie czuję natchnienia :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny album :) uwielbiam dziecięce prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Albumy - piękna sprawa, podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow jaki bogaty papierkowo i gadżetowo albumik... dziękuję za udział w zabawie DeaArt

    OdpowiedzUsuń
  6. bobry są ODLOTOWE, całość również :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Superowy albumik, ach czas w koncu stworzyc mojej malutkiej bo z takim zapalem jaki mam sie nie obejrze a wkroczy w pelnoletnosc, hihihi

    OdpowiedzUsuń
  8. cuuuudny!!! a bobery uwielbiam:D kochana chcialam Cie odwiedzic ale chorujemy, oboje z Beniem na antybiotyku jestesmy:((( Ale pod koniec tygodnia powinno juz byc ok to jakos sie zgadamy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*