wtorek, 20 listopada 2012

full eco ;)

Ekologicznie i recyklingowo. Zdarłam papier w powierzchni kartonu, wzięłam starą książkę i jakieś leżące luzem koraliki. Do tego koronka, sznurek i napis z internetu. I chyba jest świątecznie.. :)




Przy okazji dodam jeszcze, że scraperki z Gdańska i okolic będą miały w najbliższym czasie dwie okazje do spotkania i wspólnego tworzenia:

11 i 14 grudnia w Gdańsku, w pracowni Konstancji z Retro Drobiazgów (info tu)
oraz
15 grudnia u Ki, w Kobysewie (info tu)

ZAPRASZAM!


10 komentarzy:

  1. cudowna! takie coś to ja lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudny klimat, to są Święta!! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurka rewelacja!
    Przepiękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale zmajstrowana ta choinka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maju rewelacyjna karteczka:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna!!!! Uwielbiam takie:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne eko :)
    Co do spotkania to się zastanawiam jak to pogodzić wszystko :) Mam nadzieję że uda nam się spotkać :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*