niedziela, 9 grudnia 2012

pierniczkowo :)

Od początku grudnia na blogu UHK Gallery można pobierać fantastyczne świąteczne grafiki autorstwa Zuzanny Marcinkowskiej, czyli Zussski (dla której szacun!). Codziennie pojawia się coś nowego - prawdziwe słodkości, jak w kalendarzu adwentowym :)

Dzisiaj czekają na Was smakowite pierniczki, które z niekłamaną przyjemnością mogłam wykorzystać w czasie twórczego pastwienia się nad papierami. Owocem tego twórczego bałaganu jest (idealne nie tylko na przechowywanie słodkości) świąteczne pudełeczko :)





Wszystkich spragnionych pierniczkowych (i nie tylko) inspiracji zapraszam o TU :)

9 komentarzy:

  1. Śliczne, w zeszłym roku robiłam takie pudełeczka i muszę przyznać, że na malutkie prezenciki świetnie się sprawdzają. Są naprawdę urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne opakowanie a pierniczek-ludzik świetny:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ajć....Jak ja lubię te Twoje małe pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki pierniczek, mniam! Pięknie ozdobiłaś pudełeczko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie upiekłaś te papiery:) Dzięki za Twoją u mnie obecnosć i Twój komentarz...

    OdpowiedzUsuń
  6. ciastek! uwielbiam! mam nawet poduszke z tym motywem hihi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*