środa, 20 marca 2013

na trzy :)

Jakoś tak wyszło z terminami, że startują dzisiaj trzy wyzwania, na które chciałabym Was zaprosić :) Gotowi? No to start!

Na blogu UHK właśnie wystartowało nietypowe wyzwanie wielkanocne - zapraszam po szczegóły TUTAJ a moja kartka wygląda tak:




Na blogu Rapakivi czekamy już na wiosnę - stąd mój kolorowy wianek...  :)



Podobnie jest zresztą na Pomorskie Craftuje, gdzie wiosnę przywołujemy różnymi kolorami przez calutki tydzień! Dla biorących udział w wyzwaniu przewidziane są również craftowe nagrody :) ZAPRASZAM!


P.S. Jajeczko z Wycinanki jest oczywiście :)

3 komentarze:

  1. prześliczne prace:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak obiecałam piszę i podaję namiary na mojego skromnego bloga. Może się zdarzyć, że niektóre zdjęcia nie wyświetlają się, bo coś mi się ostatnio poknociło :-)
    http://euphoriahandmade.blogspot.com

    Pozdrawiam! Marzena

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace - szczególnie podoba mi się pierwsza karteczka - taka delikatna i nastrojowa:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*