niedziela, 23 czerwca 2013

W dziecięcym klimacie

Ten miesiąc obfituje w miłe nowiny - co oznacza w praktyce nisko latające bociany. Z tej okazji - trochę dziecięcych klimatów. Album zrobiłam już kilka miesięcy temu - trafił do mojej koleżanki, która niedawno urodziła ślicznego chłopczyka. Połączyłam w nim papiery Rapakivi oraz Galerii Rae.






Do kompletu - w zupełnie innym klimacie, trochę dziewczęcym, trochę vintage - kartka z okazji narodzin małej Anielki. Karteczka dopiero trafi do rodziców małej Kruszynki, ale mam nadzieję, że będzie dla nich miłą pamiatką :) Wykorzystałam w niej (genialne, genialne, genialne!) papiery UHK oraz element beermatowy z Wycinanki.




9 komentarzy:

  1. prześliczny albumik a karteczka cudna:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekane.... Bardzo podobaja mi sie Twoje prace, szkoda ze nie robisz prac na zamowienie - jednak rozumiem Ciebie. Zainspirowałas mnie do zrobienia własnego pamietnika ciazy, moze nie bedzie tak piekny jak Twoje prace ale bedzie moj :) Mam jednak mała prosbe: czy mogłabys przygotowac post jak zaczynasz robic taki album i jakich narzedzi i produktow uzywasz przy tworzeniu. Jednym słowem post dla poczatkujacych :)Dziekuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutnie fantastyczne! A kartka - urocza, romantyczna, z miłością. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. albumik świetny!!ale kartka mnie powaliła jest rewelacyjna!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Album przepiękny - będzie wspaniałą pamiątką, a karteczka ma swój niepowtarzalny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne prace...piękny klimat!
    Pozdrawiam serdecznie i posyłam moc uścisków w ten słoneczny czas!
    Peninia*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne prace, a kartka prześwietna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny brzuszkowy albumik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Albumik wyszedł pięknie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*