wtorek, 2 lipca 2013

rozdaję... :)

W roli gównej kolekcja Gaj Oliwny od UHK - cuuuudna i taka w moich kolorach. Fantastycznie mi się z nią pracuje... :) Notatnik zrobił się praktycznie sam - ciiiii....nie mówcie nikomu - zamiast zaplanowanego prasowania ;) Ale co tam, dla takich szaleństw warto zmieniać plany!






Jeśli ktoś ma ochotę przygarnąć ten notesik, to jest do wzięcia :) 
czyli rozdaję, rozdaję! :) 

Zasady jak zawsze w CANDY:
1. Proszę o komentarz  pod tym postem...
2. oraz o umieszczenie poniższego zdjęcia na swoim blogu w pasku bocznym
3. a właściciela notatnika rozlosuję wśród komentarzy w dniu 31.07.2013 :)



76 komentarzy:

  1. Prześliczny notatnik, och jakbym była szczęśliwa gdyby trafił w moje ręce.
    Wiem jednak, że jako pierwsza mam małe szanse. ;)
    Mam dziś prasowanie w planach, to może i mi się uda coś zrobić. A na dodatek żeby zrobiło się jeszcze samo. :D hi hi hi
    Pozdrawiam cieplutko. Banerek umieszczony. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda pierwsi rzadko wygrywają, ale co tam, ktoś musi być pierwszy... Więc ja czynie te honory i z wielką ochotą staje w kolejce po to cudo :) A prasowanie, co tam, nie zając - nie ucieknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O a jednak nie jestem pierwsza... :)

      Usuń
  3. z miłą chęcią zaopiekuję się notatnikiem, jest prześliczny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki cudny!! Myślę, że byłoby mu u mnie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiśnik jest prześliczny. miałam zamiar sama kiedyś coś podobnego zrobić, jednak chyba nie mam talentu do scrapowania. Chętnie zaopiekuję się takim cudeńkiem :)

    Zapraszam też do mnie na rozdanie wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiśnik uroczy. Z ogromną przyjemnością go przygarnę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudeńko :) Z przyjemnoscią usatwię się w kolejce :) Pozdrawiam ciepluko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki sliczny! Z przyjemnoscia ustawiam sie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiśnik jest boski! rzadko widuje się notesy z takim przeznaczeniem a nie wyglądające jak zeszyt małej dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cudowny! szybciutko ustawiam się w kolejce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szewc bez butów chodzi...Chętnie przygarnę notes na przepisy od Ciebie, bo 1. nie mam takowego, 2. chciałabym mieć jakąś Twoją pracę i podziwiać ją z bliska.

    Info już na blogu, czekam na losowanie i liczę na odrobinę szczęścia :)
    Pozdrawiam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Udało sie zdjęcie umieszczone, teraz tylko czekam na wyniki losowania
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też się z chęcią zapisuję gdyż przepiśnika jeszcze nie posiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie posiadam przepiśnika, a Twój wyjątkowo piękny na pewno by znalazł zastosowanie - przepisy na kartkach różnych się znajdują.
    Pomarzę sobie z przyjemnością o takim po-urodzinowym prezencie.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Od zawsze szukałam coś dla siebie, coś do pisania takich moich małych tajemnicy. :) Jednak w sklepach, których już coś podobnego widziałam kosztowało to bardzo dużo pieniędzy. :<
    I dlatego zgłaszam się na Candy! Może mi się poszczęści. :)
    Banerek tutaj : natala-nata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny notes i to w moich ulubionych kolorach.
    Chętnie stanę w kolejce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny przepiśnik! Z przyjemnością się nim zaopiekuję :)
    Zapraszam również na Candy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale śliczny ten notesik. ♥
    Zgłaszam się. :)
    Baner tutaj: milena-milka.blogspot.com
    pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam się po ten cudny przepiśnik ._.
    www.modeliner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie zapoluję: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny. Zgłaszam się, baner na blogu.
    iaera@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam, z przyjemnością dołączam do zabawy, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. och marzy mi się przepiśnik :) zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie umiem sobie niestety takiego ładnego zrobić dlatego muszę liczyć na szczęście w losowaniu :) pozdrawiam i zapraszam za kilka dni na candy u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja też spróbuję szczęścia!
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny! Też spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam :) misiunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Marzy mi się od dawna notes na przepisy :) z miłą chęcią spróbuję szczęścia i ja nitkapanipee.blogspot.com obserwuję i pozdrawiam Edytapee

    OdpowiedzUsuń
  29. Hello,

    I would like to play.:)
    Your game is on my sidebar,on the right,move the blog please.:)
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett

    OdpowiedzUsuń
  30. Na przepiśnik "choruję" już od dawna, bo swoje przepisy trzymam w tak paskudnym segregatorze,ze wcale nie chce mi się do niego zaglądać:) Zapisuję się więc z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Również lubię takie kolorki :-) Chętnie przygarnęłabym taki (nie)przepisowo zrobiony przepiśnik :-)
    lawendowy-kacik.blogspot.com
    awalczak73@wp.pl
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo oryginalny, bardzo... zupełnie inny niż inne, byłoby wspaniale go mieć. A nuż szczęście uśmiechnie się do mnie. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  33. ... przepiśnik, jak marzenie ... zauroczył mnie bez reszty ... :)... będę zatem uśmiechać się do losu, jeszcze przymilniej, może to cos da :)

    OdpowiedzUsuń
  34. moje przepisy leżą luzem w szufladzie, przydałby się porządeczek ;) ten przepiśnik jest super !

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudny jest, więc i ja staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super notes. Mam ochotę go przygarnąć:)
    Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  37. Drobiazg śliczny i praktyczny. ^^ Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mój lubiony kolor - bardzo mi się podoba i chętnie staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  39. o rany, zakochałam się w nim:)
    piękna kolorystyka, moja ubóstwiana:)))
    staję grzecznie w kolejeczce
    pozdrawiam, banerek umieściłam tu http://agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    I want to play with you, please enter my name...

    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    with love

    Hugs
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  41. Zjawiskowy ! Kapelusze z głów, drogie Panie ...
    Mimo kompletnego braku szczęścia - ustawiam się w kolejce :) ... i pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  42. ŚWIETNY !!
    Biorę udział
    ausentedreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękny!
    Zgłaszam się:)
    Banerek na blogu w zakładce konkursy: http://ciszaczasija.blogspot.com/
    Pozdrawiam!
    gosagon5@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękny ! Zgłaszam się, banerek dodany.
    nath_madeline@hotmail.com
    http://nathmadeline.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się!
    - obserwuję bloga,
    - baner znajduje się na tym blogu: http://fashion-is-mykryptonite.blogspot.com/
    - mój email: jolkamiley@tlen.pl

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Notatnik jest bardzo ładny, spróbuję i może poszczęści mi się.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. piękny notes
    chętnie staję grzecznie w ogonku:)
    banerek wisi tu http://radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Takie spontaniczne przerwy są najlepsze i wdać jakie cuda wtedy powstają :).

    Notatnik jest śliczny i chętnie go przygarnę.

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  49. Dopisuję się do kolejki! Notes cudny! Moje przepisy byłyby dumne z takiego notesu :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. uwielbiam - z wielka checia dolacze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękny - staję w kolejce :) Pozdrowionka ślę! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Z chęcia przygarnę to cudeńko. *.*
    Banerek tu:
    http://czytanie-a-myslenie.blogspot.com/p/konkursowo_25.html
    thrish10213@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja również chętnie się nim zaopiekuję!

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam.
    Z ogromną przyjemnością przyjmę go do siebie, cudowny jest;)
    Kciuki zaciskam i czekam na losowanie.

    Ido siebie zapraszam na CANDY:

    http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja też spróbuję swojego szczęścia, tym bardziej, że nie potrafiłabym stworzyć takiego cudownego notesika :)
    Pozdrawiam Sabina

    OdpowiedzUsuń
  56. widzę, że kolejka okropnie długa ale może i mnie się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Wprawdzie swój przepiśnik już mam ale znam kogoś kto bardzo ucieszy się z takiego prezentu.
    Zapisuję się i zapraszam na candy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. oj piękny piękny ! moim przepisom przydałoby się takie cudo :)spróbuję o niego zawalczyć :) i oczywiście zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. zapisuję się i ja, bo szewc bez butów chodzi i przepiśnika/ notatnika jeszcze swojego nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ale cudeńko ! Oczywiście staję po nie w kolejce chociaż jest bardzo, bardzo długa :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Cuuudny! Zgłaszam się po niego hihi :)
    Banerek na: http://vivianhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  63. Chętnie stanę w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  64. zglaszam się
    http://pamientnikzuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. jeszcze jeden dzień więc powinnam wystać w kolejce ;)
    powodzenie dla wszystkich


    zdjęcie dodane na angieofficial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Śliczny, ale by mi się przydał na przepisy... ;)
    Banerek na blog.sowiarnia.pl
    pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Taki przepiśnik - marzenie moje i mojej mamy - na pewno by się nie zmarnował :)
    Banerek zamieściłam. Pozdrawiam /violka

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja również się zgłaszam :)
    Banerek umieszczony na moim blogu:)
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  69. Zuzanko i ja przyłączyłam się do zabawy, a banerek jest u mnie na blogu.
    Pozdrowienia aldia z arcadii kobiet.

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękny noteschętnie! Ja też ustawiam się w kolejce! :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Co prawda w ostatniej chwili, ale zapisuję się i ja! :)
    piękny przepiśnik :)
    http://jdarkhandmade.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  72. Piękny :) Przydałby się taki bo mam straszny bałagan w przepisach :D Fruwają na wszelkich możliwych kartkach :D Tak więc umieszczam już baner na artamki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Hmm wyniki dopiero w 3012? :))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*