niedziela, 4 sierpnia 2013

wyniki candy :)

Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim za udział w mojej zabawie! Było mi bardzo miło, że aż tylu osobom spodobał się mój przepiśnik - a to oznacza, że candy trzeba niedługo powtórzyć :)
Wujek random pomógł mi w losowaniu wśród 71 osób (po odrzuceniu podwójnych komentarzy) i zadecydował, że notes poleci do...

Drobiazg śliczny i praktyczny. ^^ Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)


Gratuluję i czekam na kontakt mailowy! :)

A wszystkim raz jeszcze dziękuję i życzę miłej niedzieli :)

19 komentarzy:

  1. Dziękuję za przemiłą niespodziankę. =)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje dla Anny a Tobie Maju dziękuję za zabawę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ani gratuluję i dziękuję za wspólną zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Ani - piękny prezent !!!

    Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zabawę :)
    I gratuluję Ani :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje dla Ani - dziekuje za zabawe

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje ! Dziękuję za zabawę i pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu gratuluję i zazdroszczę :D dziekuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyłączam się do gratulacji!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję, pozdrawiam, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratki dla szczesliwca!
    dzięki za zabawę i zapraszam na Candy (i nie tylko) do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*