wtorek, 31 grudnia 2013

komu pudło, komu? :)

To był jeden z moich priorytetów - posprzątać w craftroomie przed nowym rokiem. Udało się tylko częściowo - zrobiłam porządek w papierach. To już coś :) Jeszcze sporo przede mną...

W związku z porządkami mam do oddania wypchane po brzegi pudełko pizzowe - a w środku prawdziwy misz masz. Arkusze małe i duże, wszystkie w jakiś sposób napoczęte, sporo mniejszych fragmentów, garść perełek dla wielbicieli klimatów vintage i bawiących się w kolaż. Gadżetów pewnie przybędzie, bo dopiero rozpoczęłam sprzątanie... a że na dokończenie daję sobie jakieś dwa tygodnie, 16.01 oddam pudło w dobre ręce. Pudło oddam na drodze losowania, tak więc chętnych proszę o pozostawienie komentarza pod postem. :)






Przy okazji składam też wszystkim najlepsze życzenia - kreatywności, pasji i odwagi w realizowaniu planów i spełnianiu marzeń! :) Szczęśliwego Nowego Roku!


75 komentarzy:

  1. To ja bardzo chętnie pudło od Ciebie przygarnę,a na tą chwilę życzę Ci szczęścia w nowym roku:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pudło!
    Bardzo ciekawe rzeczy w nim są.

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie chętnych będzie dużo i szanse minimalne ale się zapisuję.
    Dużo szczęścia i miłości w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi, mi, mi. ^^ Rozmarzam się twórczo, życząc Ci góry wspaniałych pomysłów na kolejny rok, spełnienia nie tylko craftowych marzeń, wielu inspiracji i radości tworzenia. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo bym chciała otrzymać takie pudełko, więc się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie przygarnę pudło z przydasiami:) Maju życzę Ci aby Nowy Rok przyniósł Ci wiele radości, szczęścia, kreatywnych pomysłów i spełnienia wszystkich marzeń i planów:)pozdrawiam wanda

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie, chętnie, całe pudło lub nawet kawałeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. OOOO jakie cuda cudaki i cudeńka. Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Niezależnie od wyników losowania:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rety, w stylu vintage! Moje marzenie :) Jasne, że się zapisuję, może raz mi szczęście dopisze.

    A banerek na gatki-szmatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie ustawiam się w kolejce! I życzę jak najwięcej ścinków w Nowym Roku - oczywiście jaklo efekt bogatej, kreatywnej i radosnej twórczości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja z chęcia przygarnę takie pudełeczko :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie pomogę w sprzątaniu;p
    Wzajemnie wszystkiego najlepszego w 2014 roku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. To zacny pomysł, jestem za, wiem już, z kim bym się podzieliła, niedawno sama robiłam takie porzadki :) Pozdrawiam, wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pudełko chętnie przygarnę. Wszystkiego co najlepsze w nowym roku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Dopisuję się :)
    i niech się darzy w Nowym Roku!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny gest z Twojej strony. ;) Osobiście liczę na odrobinę szczęścia a Tobie samych sukcesóe i szczęścia w Nowym Roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też staję w kolejce- z najlepszymi życzeniami na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też, ja też ustawiam się po pudło...
    Dużo twórczej pracy w Nowym Roku :)
    Informacje o candy umieszczam na blogu "zapiecek"

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie cudeńka! Ja też się zgłaszam!!! :D :D :D Oj,przydałoby się

    OdpowiedzUsuń
  20. O jejku, chyba bym padła ze szczęścia, gdyby do mnie trafiło takie pudło!!! Z chęcią ustawiam się w kolejce i zapraszam do siebie: www.handmadebyjo2013.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. No takie pudło to jest coś! Bardzo chętnie przygarnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. mało szczęscia mam w losoaniach ale takie pudło bardzo by mi sie przydało:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo chętnie przygarnę to pudło :) Dołączam się do zabawy, dodaję do obserwatorów bo blog na prawdę ciekawy i zapraszam do siebie :)
    http://oliwiaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja, ja! Cudowne pudełko!<3

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne przydaśki w klimacie,który uwielbiam :))) Ech... może szczęście dopisze :) Pozdrawiam serdecznie i przyłączam się do życzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja też ustawiam się w kolejce ;) z wielką przyjemnością pudełeczko przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. chętnie zaopiekuję się zawartością pudełka :)
    z pozdrowieniami Ewa

    OdpowiedzUsuń
  29. Na pewno w tym pudełko jest mnóstwo skarbów :) Przyłączam się więc do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. pizza mniam :) ale zamiast pizzy papiery też może być pysznie, więc i ja staje w kolejce :) pozdrawiam http://jagatakrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Z przyjemnością zaopiekuję się tym pudełkiem.
    Pozdrawiam i życzę Dobrego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  32. Och Twoje pudła są zawsze cudne i pełne inspiracji,
    Chętnie pocraftuję z Twoich przydasi,
    Pozdrawiam i Spełnienia marzeń w Nowym Roku,

    OdpowiedzUsuń
  33. Proszę, proszę, o pudełko magiczne! Miszmaszowa Czarownica zaopiekowałaby się z wielką starannością oraz miłością o takie cudowności.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ależ cudowności :) Istne skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  35. super pudło z przydasiami ja chcę więc się zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie obrazę się jeśli zostanę wylosowana :)

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam takie napoczęte kąski .... zrobić coś z czegoś co ktoś trzymał w ręce , nadawał mu życia .... Również życzę wszystkiego dobrego w nowym Roku i weny, weny , weny....nieustającej

    OdpowiedzUsuń
  38. Smakowite to pudełeczko ;) Zwłaszcza, że tyle w nim vintage. Na pewno baaaardzo bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  39. pudełko skarbów :) dopisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  40. I ja też bym chciała. Więc krzyknę Mi mi mi proszę:) Może zostanie to usłyszane tam z przodu:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja też się zgłaszam! ;) Na pewno się przydadzą takie ładne kawałeczki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Zapisuję się chętnie i pozdrawiam serdecznie ;P baner na blogu handmadepati.blogspot.com ;P

    OdpowiedzUsuń
  43. oooo, ja bardzo chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też chcę :)
    Banerek już u mnie jest na http://plonacemotyle.blogspot.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo chętnie przygarnę, a banerek - zaraz zamieszczam:))

    OdpowiedzUsuń
  46. Czy dobre to nie wiem ale moje ręce chętnie przygarną takie pudło:)
    banerek u mnie na http://pomieszane-poplatane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja bardzo chętnie przygarnę pudło:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja ja ja!
    Mnie wybierz, mnie!!!
    Banerek:
    http://13oddechowpozniej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Chętnie przygarnę pudełeczko i obiecuję, że dobrze się nim zaopiekuję;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Dobrego Nowego Roku !!!
    Z wielką przyjemnością i jeszcze większą nadzieją pomarzę o Twoim bardzo bogatym prezencie.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/, obserwuję - Terenia
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Wow jakie super pudełeczko...to ja poproszę:)

    OdpowiedzUsuń
  52. ooo, takie pudło to przygarnę

    OdpowiedzUsuń
  53. staję w kolejce po pudło :) Chętnie je przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Chętnie się dopiszę,pozdrawiam
    http://szaroburaporka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Miiiiii pudło, mi, mi, miiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

    OdpowiedzUsuń
  56. Oooo... takie pudło to prawdziwy skarb :) wiec i ja staję po nie w kolejce :)
    Zapraszam do mnie :) : www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  57. oooo, jasne ze sie ustawiam po te smakolyki, !! i poglaskam monitor, moze szepnie dobre slowko wujkowi randomowi :P ahahahahaha :))

    OdpowiedzUsuń
  58. Ooo, chętnie przygarnę to pudło, bo moja przygoda ze scrapowaniem dopiero się rozpoczyna. Zgłaszam się :) Angelika
    Zapraszam do mnie: www.trzyrazyer.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Gdyby los padł na mnie, nie będę się opierać i przygarnę pudło pełne cudowności :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Łaaaa! widzę wzór z nutami! oczu nie oderwę :) ustawiam się w kolejce!
    violinist.art.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. O!Jak mało czasu na dopisanie się :)Ja też jestem chętna:)Przy okazji zapraszam również na moją rozdawajkę.

    OdpowiedzUsuń
  62. Oooo!!! Chętnie przygarnę do dalszego "przerobienia". Widzę, że jestem ostatnia, ale jak powiadają: "ostatni będą pierwszymi"- i trzymajmy się tego, dziewczyny. Żart, żartem, ale w kolejeczce się ustawiam niezwłocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. To jeszcze ja chętnie wezmę udział w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja chętnie przygarnę, jeśli jeszcze zdążyłam :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  65. Nie mogę sobie odmówić chociaż spróbowania więc gdy pytasz komu pudło - skromnie zgłaszam się ja! :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Obiecuje, że się zaaaooopiekuje tym pudełkiem, z wielką miłością będzie przygarniete przeze mnie.. Zgłaszam się, mam nadzieję, że jeszcze zdążyłam...ufff uffff

    http://kleksowy.blogspot.com/ - obserwuję, banerek na pasku bocznym:D

    OdpowiedzUsuń
  67. Tuż przed północą, jak kopciuszek spieszę się, by zdążyć na czas. Banerek już na blogu: http://www.cudownescrapy.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Jeszcze ja wskakuję na ogonek :-) A nuż ostatni będą pierwszymi? :-) W każdym bądź razie powodzenia życzę wszystkim oraz ślę gorące pozdrowienia :-)
    Aga z konopkowezamysly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Ustawiam się i ja w tym długim ogonku http://zaciszescrap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. mam nadzieję, że się nie spóźniłam, zapisuję się bardzo chętnie na pudło papierów! :)) i zapraszam do mnie na Candy :))
    http://jdarkhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. cudne te papiery! staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*